Korte vakantie en weer internet thuis - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu Korte vakantie en weer internet thuis - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu

Korte vakantie en weer internet thuis

Door: Juan & Natalia

Blijf op de hoogte en volg Anne-Natalia

28 September 2011 | Colombia, Bogotá

Hola lieve "trouwe" familie & Vrienden

Bedankt weer voor jullie lieve berichtjes en heb begrepen dat het van der vaart zussen week/weekend zeer geslaagd is geweest.. Leuk maar de beloofde foto's heb ik nooit meer gezien!!!?
Wie weet kan er iemand toch paar leuke nog opsturen via de mail, dat zou ik wel leuk vinden...

Ook deze afgelopen maand zijn er weer jaren geweest, waaronder ik zelf dus iedereen nog van harte gefeliciteerd..

Op 10 September j.l. zijn marleen en ik vanuit beiden huizen de bus ingestapt en de lange ritten naar Medellin gemaakt, waar we elkaar op de bus terminaal troffen.. Het idee was om samen een ex-vriendin van een van mijn neefjes hier te bezoeken en haar/hun zoontje... Over de tijd is Sandra altijd een vriendin van mij gebleven en hebben hier met de familie beide veel meegemaakt en hadden gezien we allebei toch buitenstaanders waren/zijn veel gemeen en de leeftijd ook nog eens dus veel steun aan elkaar gehad. Jammer genoeg is zij dus weer richting Medellin, waar ze vandaan komt gegaan vorig jaar, tijdens mijn bezoekje in NL.. Dus had haar ook al meer dan een jaar niet meer gezien.
Marleen kent haar de kleine ook dus die vond het wel gezellig om ook te komen en is uiteindelijk mee gegaan naar Bogotá om de 13de (mijn B-day ) bij mij te zijn... Echt niet te geloven hoe snel de tijd gaat want heb inmiddels mijn 3e verjaardag hier nu gevierd!! Enja bedankt dat niemand er iets over gezegd heeft want had er dit jaar toch wel extra moeite mee gezien die vervelende 30 er aan zat te komen.. Nu paar weken verder nog steeds niet aan het idee gewend dat ik geen twintiger meer ben,maar moet er maar aan geloven ben ik bang...

Uiteindelijk dus maar echt een lang weekend in Medellin geweest en bij Sandra haar zus thuis geweest en met haar en de kleine een dag op stap gegaan.. Heel gezellig en heerlijk gegeten met marleen in restaurantje in de buurt van het leuke hostal "Yellow House", die marleen op internet had gevonden.. Wordt gerund door een fransman en zijn colombiaanse vrouw maar die was helemaal in haar eigenwereldje met hun pas geboren kleintje.. Meisje spraken we eigenlijk pas in de metro terug naar de busterminal haahahha.... maar leuke locatie en inclusief ontbijttje en goed te bereiken met metro en eigenkamer voor ons 2en was het een goed geslaagd weekend..

Verjaardag zelf met Marleen en Juan overdag in het centrum doorgebracht, mijn verjaardag kado's gekocht en heerlijk bij de vaste chinees gegeten (paula en els, nog super bedankt voor het verjaardagsgeld :-) )... en s'avonds zijn Marleen en ik nog wat gaan drinken met mijn colombiaanse zusjes Mayra en Viviane..

De rest van de week weer gewoon gewerkt en Juan heeft inmiddels ook al weekje nachtdiensten achter de rug.. Ze geven hem soms de gekste uren en shifts maar dat maakt niets uit, want het is letterlijk om de hoek, dus geen gedoe met bussen etc enja krijgt beetje meer uitbetaald dus altijd handig.

Morgen gaan we de katjes laten castreren en vanavond ga ik maar weer eens een reunie van Couchsurfing bezoeken want woensdag avonden zijn speciaal voor de mensen die Engels en of Spaans willen oefenen/leren.. Dus wie weet kan ik zo nog wat studenten erbij werven ;-) hahahah

Lieve mensjes, fijne avond maar weer en op naar de maand oktober. Wat een leuke maand gaat worden hoop ik want velen komen vanuit NL hierheen en natuurlijk mama en tante Paula ook en gaan we heerlijk Marleen aan de kust bezoeken!!! Dus volgende verslag vanuit Cartagena......

Chao xxxxxxxxxxxx Anne & Juan














  • 28 September 2011 - 20:18

    Ellen Ruesink:

    Hee meis! Wat vliegt de tijd zeg! 3 verjaardagen in Colombia! Leuk dat je het zo naar gezin hebt! Ik blijf je volgen xx

  • 28 September 2011 - 20:53

    Ellen:

    Ha Anne, leuk weer om te lezen!
    Ja, het weekje Terschelling was zeer geslaagd, kan ik zelfs als 'aanhang' zeggen.. Heel gezellig, en heerlijk buiten geweest, fietsen, wandelen, koffie drinken.
    Ik zal je wat foto's sturen, ik heb ze tenslotte ook vrijwel allemaal gemaakt...
    Liefs! Ellen

  • 29 September 2011 - 05:39

    Corien:

    Hey Anne,

    Woehoe, ik heb hem eindelijke gehad en weer kunnen lezen!!!
    Erg Fijn en leuk!!!
    Snel skypen!!!

    Heel veel liefs Corien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogotá

Anne-Natalia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 657
Totaal aantal bezoekers 44111

Voorgaande reizen:

18 Mei 2013 - 22 Mei 2013

De reis van ongetrouwd naar getrouwd!!

30 Augustus 2009 - 30 November -0001

Bienvenido Colombia

Landen bezocht: