2013! - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu 2013! - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu

2013!

Door: Anne-Natalia

Blijf op de hoogte en volg Anne-Natalia

01 Februari 2013 | Colombia, Bogotá

Hola hola,

Is al weer hele tijd geleden gelukkig spreek ik de meeste mensen via andere communicatie middelen maar toch is het weer ff tijd voor n verslagje!

Zoveel gebeurd afgelopen maanden.. Het bezoek-vakantie van mama en hannie en mijn lieve amiga viv was zeer gezellig en we hebben veel gedaan en gezien. Mooie omgeving van Pereira ontdekt en zeker de moeite waard om naar terug te gaan een keertje.

Kerst en oud en nieuw ook weer overleefd, moet zeggen ben wel heel blij dat we hier alleen aan kerstavond doen hoor... Al vind ik het wel heerlijk om de kerstboom gezellig half november al weer neer te zetten en ergen 2e week van Januari pas weer op te ruimen.. Het geeft zon leuke warme sfeer hahaha Verder hebben we dit jaar niet veel bijzonders gedaan juan moest zowel de 24ste als de 31ste gewoon werken tot 23:30 en kwam net voor twaalven dan pas binnen ofzo enja gezien ik ook niet kon-mag drinken (alchohol ) heeft hij zich ook niet echt uitgeleefd hahahah

1e kerstdag hadden we grote verrassing voor mama, die namens marleen een kadotje van Juan en mij kreeg!!! Een schattig knuffeltje een schaapje met een t-shirtje aan waarop stond-staat JE WORDT OMA hahahahahah ja in het gezelschap van een aantal tantes en andere familieleden kreeg mama dit grote nieuws te horen!!

Inmiddels ben ik nu bijna 18 weken zwanger en moet zeggen gaat allemaal goed. Al heb ik de eerste periode wel echt last gehad van die misselijkheden en het overgeven gaat t nu goed en ben ik ook weer aan t werk.. Al snap ik nog altijd niet hoe mensen nu kunnen zeggen "ohh geniet van je zwangerschap etc etc" bedoel snap dat t lief bedoeld is enzo maar ik zie het plezier en genieten van overgeven, overgevoelig constant moe zijn etc etc niet echt in!! wellicht ligt het aan mij maar ik vind het gewoon vreemde uitspraak.. Het is heel bijzonder dat zeker en vind het triest dat ik hier zoveel jonge meisjes naast me zie zitten bij de dokter-ziekenhuizen helemaal alleen en hoogstwaarschijnlijk zonder de vader van baby en in veel gevallen ook door familie in de steek gelaten etc etc en ik dan bijna altijd netjes en heel lief Juan naast me heb zitten want die sjouwt zoveel mogelijk met mij mee af...

Mama en ik zijn het er over eens ik zou nooit van mijn leven zo in de watten worden gelegd als ik in NL zwanger zou zijn geworden. Wat ik allemaal al heb gedaan qua examens en testen en wat ik nog allemaal ga krijgen.. Wordt zelfs naar de dermatoloog gestuurd voor mijn gezicht, in de bus staan mensen voor je op en zijn zelfs speciale blauwe stoelen voor vrouwen die zwanger zijn of ja voor de oudjes of gehandicapten maar geloof me als er z·n oud kereltje zit die amper nog kan staan zelfs die zal voor je opstaan als hij ziet dat je zwanger bent.. Heb mijn eigen "personal nurse" die al mijn afspraken inplant en regelt en alles uitstippelt etc etc
Juan krijgt op zijn werk vrij als we op controle of welk ziekenhuisafspraak of examen ook hebben of mag eerder weg zonder probleem!! Terwijl normaal gesproken het niet eens mogelijk is om 2 weken van te voren aan te geven dat je liever een dag in de ochtend wilt werken ipv de middag!! Echt ongeloofelijk gewoon puur omdat ik zwanger ben gaat en mag alles op zijn werk!! hahahaha Ook wel heel lief mensen en zijn baas zijn ook echt bezorgt en vragen onderhand elke dag hoe het met me gaat en de vrouwen hebben de leukste tips etc etc. Naja kortom helemaal geweldig natuurlijk.


Nou lieverds ga er weer vandoor heb zo nog n les en dan lekker naar huis toe.

xxxxxxxxxxxxxxxx groetjes van ons

  • 02 Februari 2013 - 12:34

    Ellen:

    Nou, dat is dan toch wel genieten van een zwangerschap lijkt me. Fysiek misschien wat minder, maar wat je er allemaal voor terug krijgt..haha! Liefs, Ellen

  • 02 Februari 2013 - 20:10

    Lyssa :

    Eyy anna nathalia
    Ten eerste van harte gefeliciteerd!!! Spannende tijden

    Ik lees altijd je berichten met veel plezier ! Het gaat jullie goed groetjes

  • 03 Februari 2013 - 15:55

    Els Van Der Vaart:

    Lieve Anne en Juan,
    Gezellig hoor Anne, op een druilerige zondagmiddag de computer aanzetten en jouw bericht ontvangen! Het lijkt me echt wel een `in verwachting`gevoel nu iedereen zoveel zorg voor je heeft...nou meissie laat het je maar lekker aanleunen! en geniet er van!
    Ik ben zelf vanaf nieuwjaarsdag een lastige periode aan het meemaken. Gelukkig geen operatie aan mijn li heup maar meer een overbelasting links. Gevolg...echt heel veel spierpijn...niet leuk meer! met als gevolg slecht slapen en heel moeilijk lopen. Een gelukkiger mens als ik was er in heel Nederland niet toen de sneeuw binnen 2 dagen helemaal weg was en ik vanaf huis met mijn fiets weer overal heen kon rijden. Nu ook de pijn aan het verdwijnen is en ik uitgerust begin te raken heb ik weer zin in het leven!
    Ik ben ook al begonnen met kleine klusjes in de tuin en heb vandaag een tuinexpert op bezoek gehad die een aantal nuttige tips voor me had. Paula belde nog en had verhalen over een schaatsdag met gratis vlaai van supermarkt PLUS en dat allemaal samen met je moeder! En dat ze met Liesbeth en hun hebbedingeskes spelletjes doen, vooral scrabble is `in`.
    Zo...ik ga wat betalingen doen en Emailtjes versturen.
    Kus voor alle tweetjes van Els

  • 03 Februari 2013 - 22:58

    Francine:

    Hi lieverd, wat een enige foto van je. Ik ga proberen hem af te drukken!
    kus en tot hoorspel, ziens woensdag.

  • 07 Februari 2013 - 18:12

    Joske:

    halo anne, ben heel blij dat je mij al je emails doorstuurt. Gelukkig gaat alles goed. Wat wil je graag cadeau hebben voor de komst van je kindje? Je hebt natuurlijk van alles nodig. Wat ik zal doen is geld geven aan je moeder....oma....als ik haar5 zie in mei en dan besteed jij dat aan whatever..... Oke? heel veel liefs voor jullie drietjes en please hou ons op de hoogte. Kus van Joske y FER

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogotá

Anne-Natalia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 44085

Voorgaande reizen:

18 Mei 2013 - 22 Mei 2013

De reis van ongetrouwd naar getrouwd!!

30 Augustus 2009 - 30 November -0001

Bienvenido Colombia

Landen bezocht: