Zenuwachtig!!! - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu Zenuwachtig!!! - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu

Zenuwachtig!!!

Door: Anne-Natalia

Blijf op de hoogte en volg Anne-Natalia

02 November 2012 | Colombia, Bogotá

Hallo lieve mensen,

Alles goed daarzo in Europa? Behoorlijk fris zag ik gister op internet. Hier is het eindelijk na 2 weken elke middag regen al weer paar weken lekker droog en veel zon overdag z´n 19-20 graden dus helemaal niet verkeerd hahahha

Ondertussen is het app schoon en opgeruimd en klaar voor visite.. Ja ja de meeste weten momenteel zijn mama en hannie aan het vliegen en zullen vanavond mijn tijd aankomen in Bogota. Heb er super veel zin in om mama weer te zien natuurlijk al hebben de dames wel een mega druk programma en zullen ze niet veel in Bogota zijn gaan we er wel een leuk tijd van maken. Over 1,5 week zal ik nog n stukje schrijven want dan zullen we in Pereira zijn samen met mijn vriendinnetje vivje die volgende week aankomt..

Met ons en de katten alles prima. Afgelopen week hebben we Halloween overleefd en zijn juan en ik nog met vrienden uit geweest. Verder beiden druk met veel werken en door de vreemde uren van Juan zien wel elkaar soms echt maar weinig maarja is niet anders is voor goede doel zullen we maar zeggen hahaha.. Ik heb zelf inmiddels een behoorlijk netwerkje opgebouwd met klanten en wordt door huidige studenten doorverwezen naar nieuwe waar weer nieuwe contacten en werk uit ontstaat!! Super leuk dus. Inmiddels is ook mijn eerste student voor eerste deel van de Imburgerings examen geslaagd en wel in een keer!!! Super leuk dus.

Zal wat foto´s van ons nieuwe appartementje plaatsten en de katten die inmiddels mega groot zijn geworden.. Hahahah maar wel n schatten hoor houden me nu Juan nachtdienst heeft heerlijk gezelschap.

Tot snel lieve mensen,
xxxxxx

  • 02 November 2012 - 19:30

    Joske:

    lieverd, veel plezier met mama. ik wens jullie een super tijd. veel liefs aan iedereen. kus

  • 02 November 2012 - 21:58

    Ellen En Paula:

    Ha Anne, ziet er goed uit allemaal hoor, leuk! Heel veel genieten met je moeder. Toch prima als je hen niet al te vaak ziet, haha? Laat ze maar lekker schuiven die dames van middelbare leeftijd. Dan is het het extra gezellig als jullie wel bij elkaar zijn..! Liefs!

  • 05 November 2012 - 18:33

    Els V.d. Vaart:

    Lieve Anne,
    Wat een verrassing weer...een lange brief van jou. Ik ben blij dat het goed met je gaat en heerlijk dat je netwerk(je) zich langzaam maar zeker uitbreidt. Gisteren was er een concert van Monique (mijn pianolerares en moeder van Martine, Julie en Guido) met een violist en nog een pianist in de Waalse kerk. In een woord fenomenaal...wat kan Monique toch prachtig spelen. Ik heb haar kinderen en Lex haar man natuurlijk een hand gegeven en met ze gepraat. Ook verteld dat jij in Colombia woont met Juan samen bent. Groeten van hen allemaal!
    Het is slecht weer. Gisteren met dat concert goot het...ik had mijn bergschoenen aan en natuurlijk regenkleding maar daaronder was ik best wel chic! Met een vriendin terug naar haar gegaan en lekker gegeten.
    Ja en verder? Ik kan begrijpen dat je zenuwachtig bent maar inmiddels zijn je moeder en Hanny gearriveerd en ik hoop dat ze een fijne tijd hebben. Ik heb begrepen dat jij moet werken maar volgende week vrij bent. Lekker op je gemak met Francine een weekje samen.
    Lieve Anne, ik wens je heel veel plezier, geef Juan een dikke kus van me en ook voor jou een omhelzing van Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogotá

Anne-Natalia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 44088

Voorgaande reizen:

18 Mei 2013 - 22 Mei 2013

De reis van ongetrouwd naar getrouwd!!

30 Augustus 2009 - 30 November -0001

Bienvenido Colombia

Landen bezocht: