Anne Sophia deel 2 - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu Anne Sophia deel 2 - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu

Anne Sophia deel 2

Door: Anne-Natalia

Blijf op de hoogte en volg Anne-Natalia

08 Augustus 2013 | Colombia, Bogotá

Hola lieve mensen,

Bedankt voor de lieve mails, berichtjes op fb-whatsapp, deze pagina etc. Inmiddels is onze kleine sterke meid weer thuis en eet ze flink. Vandaag gaan we bij docter Sandra langs dus ben benieuwd hoeveel ze nu in 6 dagen thuis is aangekomen. Dat is voor nu t belangrijkste "aankomen". Ze krijgt nu elke 2 uur de fles 60 ml en soms vraagt ze om meer hahaha

Gister kwam ff de familie van Juan langs met de kleine van zijn broer die nu 3 maanden oud is en 4x zo dik als Anne Sophia...... Ze mag en moet aankomen maar er is ook een grens.... jeetje echt z'n overgewicht veel te dik kind, zielig gewoon...

Na voor ons en de kleine gaan de onderzoeken, dokters afspraken en medicijnen gewoon door en dat geeft niet heb nu liefst dat ze goed onder controle blijft. Met mijzelf gaat goed uiteindelijk nooit echt kunnen bijkomen-goed rusten van de operatie maar door de hulp van mama, marleen en juan enja t feit dat ze 19 dagen in t ziekenhuis heeft gelegen heeft de wond goed kunnen genezen etc.

Lieverds nogmaals voor alle schietgebedjes, kaarsjes etc

xxxxxxxxxx van ons

• 11 Augustus 2013 - 18:49

Els Van Der Vaart:

Lieve mensen,
    Oh...ik ben zo blij voor jullie dat het goed gaat met Anne Sophia en ook dat je aan het genezen bent Anne. Het is toch een operatie geweest en door de zorgen om jullie dochtertje schoof dat helemaal op de achtergrond.
    Ik ben de laatste tijd heel goed geworden met hulp inroepen b.v. in de tuin. Een heel sterke man van 60 jaar die prachtig eigen gereedschap heeft en de zware klussen voor me opknapt. Ik ben afgelopen donderdag met Francine naar het graf van mamma en pappa geweest en hebben we heerlijk gewerkt daar. Natuurlijk naar oom Ad, gelunched daar en s'avonds heeft Francine een lekkere schotel gemaakt.
    Ik was heerlijk op tijd weer thuis...Ja Anne en Juan...deze dame raakt zeer op haar gemak gesteld!
    In huis helpt Emine mij, een Turkse alleenstaande moeder met 3 kinderen die als een wervelwind stevig door het huis waait. Ik las een pauze in want anders krijg ik het heen en weer van haar! Ga haar weer eens bellen nu de schoolvakanties voorbij zijn.
    Straks ga ik nog een stukje WK atletiek kijken want er is best wel een grote nederlandse deelname.
    Er is verder weinig nieuws te vertellen Anne, Juan en Anne Sophia, dus...een kus voor jullie alle drie en hou je haaks
    Kus van Els