Stress en wat tegenslagen - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu Stress en wat tegenslagen - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu

Stress en wat tegenslagen

Door: Natalia

Blijf op de hoogte en volg Anne-Natalia

29 Juni 2011 | Colombia, Bogotá

Hola lieve allemaal,

Hoe gaat het daar in NL?? Hier na paar weken eindelijk weer wat beter.. Weet heb meestal wel leuk en goed nieuws te vertellen maarja het leven heeft ook zijn minder leuke dingen.. Aangezien ik de site ook wel eens gebruik om mijn frustratie kwijt te kunnen zal ik deze keer ook niet laten om minder leuke nieuws met jullie te delen..

Paar weken geleden kregen we geheel onverwachts te kans om over te verhuizen naar appartement naast ons.. Gezien we hier al tijdje op zaten te wachten maar niet eerder dan Augustus dit jaar dit in de planning hadden staan kwam dit leuke nieuws geheel onverwachts natuurlijk.. Nadat we die zondag over verhuisd waren etc en Zazu de volgende schok van zijn leven "te boven was gekomen" is die opvolgende week Juan geheel onverwachts en zonder reden ontslagen... Daar ging dus ineens ons heel sprookje tot aan de stress en wat nu betreft woning etc maar ook de bruiloft bla bla bla.... Naja zijn inmiddels paar weken en veel stres en verdriet verder en vandaag weer een poging gedaan om die oud-werkgever te benaderen zodat ze hem de laatste weken plus op rot fee eindelijk eens uitbetalen.. Maar zelfs na een halve dag voor die stomme tent hangen en die mega trut ( sorry voor mijn taalgebruik ) honderd keer bellen.. Nog steeds niet!!! Echt waar dit land kan nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel leren betreft werknemers rechten want daar kennen ze echt geen fuck van!!!!! Maar we geven niet op en een vriendin schreef gister nog, het is niet leuk maar blijft het leven enja uiteindelijk wordt je er alleen maar sterker van... Vind ook dat ze gelijk heeft en weet ook zeker dat het wel goed komt maar toch het zou leuk zijn als het snel weer wat mee ging zitten...

Thanx god heb ik sinds begin Juli een contract getekend bij een bedrijf om Engels lessen te geven op dit moment nog een student, Claudia meisje van mijn eigen leeftijd die bij Avianca werkt.. Heel leuk en hoop vanaf 2e week Juli er minimaal nog eentje bij te krijgen. We zullen zien en gewoon geduld blijven houden.. In middels hebben we de deuren van winkeltje ook weer open gegooid en dit keer dan alleen maar mijn eigen gemaakte sieraden en dvd's en heb natuurlijk zelfgemaakte flyers door heel de barrio hangen betreft de lessen en op deze manier ook meteen veel aanspraak wat dat betreft want mensen vragen er wel om..

Dus ja we geven niet op gaan gewoon door en zijn nog steeds super happy met elkaar en de twee kleine katjes... Uiteindelijk is dat het allerbelangrijkste...

Lieverds vanuit het eindelijk wat zonnig Bogotá een dikke kus en knuffel...

chao Anne-Natalia

  • 29 Juni 2011 - 10:21

    Ellen:

    Nou Anne, ik vind het allemaal wel dapper hoor! Natuurlijk gaat het daar gewoon anders, en het zal je vast wel sterker maken... Maar je bent al sterk, dat is gebleken. Geweldig hoe je je hierin staande houdt!

  • 29 Juni 2011 - 11:19

    Irene :

    Hola chica,

    Zoals Ellen hieronder al tegen je zegt ben je zeker heel sterk dat je je nog steeds in zo´n compleet ander land staande weet te houden!! Dat ben ik dus geheel met haar eens. Jij bent wel een volhouder, dus jullie komen er wel. Colombia en mensenrechten hebben nog een heeeeele lange weg te gaan!
    Meis ik denk regelmatig aan je en heb respect voor je powerrrrrr!!!

    Dikke kuszzzz Irene en Luna

  • 29 Juni 2011 - 17:40

    Suzanne:

    he anne, wat K.... voor jullie! en top dat je eea zo oppakt! dus naast je spaans is ook je engels vloeiend?

    nichie, dikke kus en tot later weer,

  • 01 Juli 2011 - 16:13

    Anne-natalia :

    Lieverds thanx voor de woorden... Was vergeten te melden dat ik vanaf volgende week waarschijnlijk geen internet meer thuis zal hebben... Dus ben dan minder te bereiken :-( jammer genoeg maar voor nu is dat ff niet anders.. xxxxx

  • 08 Juli 2011 - 19:49

    Els V.d. Vaart:

    Lieve Anne, Eindelijk zit ik rustig voor mijn computer..ik heb vanmiddag geandeld met 2 stokken (Nordic Walken) Hartstikke leuk en gezellig, daarna bij den Deijl (restaurant) koffie gedronken en naar huis. En toen werd ik MOE!! dus een stuk kaas en naast het water wat ik echt de hele dag door drink een glas witte wijn. Ik knapte helemaal op. Toen me omgekleed en met de bus naar de bieb om gemakkelijk pianomuziekjes te lenen...we hebben vakantie en ik wil lekker een beetje spelen zonder te oefenen. Ik moet echt moeite doen om mijn gedachten te verzetten want een goede vriend van mij (Herman Gelderblom van 86 jaar) is plotseling overleden. Hij heeft er 2 dagen over gedaan..zg. flauw gevallen zal ik maar zeggen, hij zat lekker te eten met Hanneke en Jaap , 2 kleinkinderen van in de 20 al hoor, en oeps daar ging hij. Nog een hartstilstand gehad en in vliegende vaart naar het ziekenhuis. Daar is hij na 2 dagen aan apparatuur te hebben gelegen, rustig en kalm overleden zonder nog bij kennis te zijn geweest. Voor zijn kinderen en al zijn vrienden vreselijk...we kunnen maar niet eraan wenne dat hij er niet meer is, maar voor hem! hij zou het zelf gekozen hebben. Herman was 1 jaar weduwnaar en ik had hem vaak te eten...gezellig en hij hielp lekker in de tuin. Maar het leven gaat verder meid en ik hoop dat jullie sores een beetje over is en dat Juan zijn geld gekregen heeft. Bellen jij en Marleen vaak of hebben jullie op een andere manier contact? Ik hoop het voor je. Van Francine hoorde ik dat het met Marleen goed gaat. En ik ben blij voor je dat je een baan hebt, een enkele leerling maar dat komt wel goed en je winkeltje. Als je nog spullen nodig hebt...ik geef wel wat mee aan Francine maar dat moet je me even laten weten Anne. Veel geluk en sterkte! Kus van Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogotá

Anne-Natalia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 44099

Voorgaande reizen:

18 Mei 2013 - 22 Mei 2013

De reis van ongetrouwd naar getrouwd!!

30 Augustus 2009 - 30 November -0001

Bienvenido Colombia

Landen bezocht: