De maand is weer voorbij gevolgen! - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu De maand is weer voorbij gevolgen! - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu

De maand is weer voorbij gevolgen!

Door: Natalia

Blijf op de hoogte en volg Anne-Natalia

30 Mei 2011 | Colombia, Bogotá

Hola lieve mensen,

Hopelijk alles goed met iedereen. Als eerste ff wat reacties.

@Els bedankt voor je leuke bericht op de site en je mail... Ja hier zijn die eerste communies ok zo opgeblazen carnaval feesten en net mini bruidjes die meisjes!!! :-)
@Suzan, chica no problemo, vind al lang leuk te weten dat je mijn berichten nog leest enja dat facebook, wie weet komt dat ooit nog eens, mij kan je er in ieder geval bijna elke dag bereiken hihihihi

Naja waar zal ik eens beginnen.. Vandaag samen met Marleen en Juan naar centrum gegaan, begon wat treurig (naja het weer dan, veel regen etc ) maar eigenlijk vrij snel klaarde het op en hebben we nog heerlijk in het zonnetje gezeten en aller belangrijkste, heerlijk bij ons vaste chinees restaurant weze lunchen. Echt een aanrader voor iedereen, te vreselijk goedkoop en je krijgt een bord vol,die je niet op krijgt!!!! ;-) wahahahahah althans Juan en ik niet ( en dan moet je voorstellen dat wij samen doen met een bord!! ) hahahahaha Eind van de middag weer naar voetbalwedstrijd zitten kijken en na 90 minuten stress en spanning en penaltys, die ook weer veel te stressvol waren is onze club " Millinarios" door naar de volgende ronde............

Niet te geloven maar Marleen is al weer 3 weken hier, tijd vliegt enorm en over 3 dagen vertrekt ze dan toch echt naar Cartagena en zal ik weer voor een tijdje afscheid van haar moeten nemen... Al zal bellen en smsen thank god nu wel een stuk makkelijker gaan en zien we elkaar zeker te weten in het najaar weer... ( meeste weten inmiddels via internet/facebook/msn etc of via de mondeling tam tam, mijn lieve mama :-) Maar ik/we gaan trouwen. We hebben nog geen vaste datum want dat ligt beetje aan wanneer, mama en Sebastiaan en naar horen hoogstwaarschijnlijk tante Paula deze kant op kunnen komen om Marleen en mij te komen opzoeken, maar ook om bij de bruiloft van Juan en mij te zijn... I know big shock voor sommige misschien en jullie zouden kunnen denken, beetje snel. Dat maakt niet uit, ( ieder zijn recht van denken ) maar het voelt goed en aller belangrijkste is dat we het willen en er geen spraken is van een moetje ( om dat ook maar meteen uit de wereld te helpen, nee ik ben niet zwanger!!!! )... Dat nog ff niet... eerst maar eens een ander appartement een wat vastere baan zou ook fijn zijn, bruiloft dit jaar en dan ooit in de toekomst wie weet een kind. Wahaha als ik zo terug lees is dit wel het laatst wat ik in 2009 dacht toen ik hierheen vertrok ( samenwonen,trouwen etc ) ;-)....

Nu eerst nog paar dagen genieten van gezelschap van marleentje wie weet nog een gezellige meeting met familieleden van haar, want oohh wat zijn dat toch een lieve hartelijke mensen. Enja zo niet dan gezellig met zijn tweetjes en de katten, want de jongste ( Draco is helemaal weg van Marleen en andersom ) hihihi Zazu is jammer genoeg nog steeds wat angstig, had gehoopt met vele aanwezigheid van marleen dat hij ook makkelijker met haar zou omgaan maar nee, dat heeft nog veel tijd nodig wil hij zijn vertrouwen in mensen terug krijgen. Gelukkig zijn de twee samen de dikste maatjes en heeft de komst van kleine Draco, Zazu zeker wel goed gedaan en dollen ze heel de dag door en halen ze samen genoeg kattenkwaad uit...

Saludos y besos desde Colombia para todos..

Chao xxx Anne, Marleen & Juan






  • 30 Mei 2011 - 02:22

    Hans Schuurmans:

    Hola Natalia,

    Wat een goed bericht. Gefeliciteerd en Juan natuurlijk ook. Feestje? Olga en ik komen 28 september terug naar Colombia met ook een bruiloft in het verschiet.

    Geniet van elkaar en doe de groetjes aan Juan en Marleen.

    Heb mijn vertrek naar Holland nog even uitgesteld. Ben dus nog in Bogotá.

  • 01 Juni 2011 - 22:06

    Tanta Paula:

    Ik kom zeker naar Colombia in November. Wil weer naar dat hostel in Candelaria.
    Wat leuk he Anne
    Ik had het ook niet kunnen vermoeden dat je daar je levenspartner zou ontmoeten en trouwen binnen 2 jaar en nog wat...............
    Juan gefeliciteerd met mijn nicht.
    Anne heb geprobeerd vanavond met je te skypen. Het was rond 7 uur dus voor jou 12oo uur in de middag.
    Jij was on line.
    Probeer het weekend opnieuw.
    Liefs ook voor Marleen . Paula

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogotá

Anne-Natalia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 44114

Voorgaande reizen:

18 Mei 2013 - 22 Mei 2013

De reis van ongetrouwd naar getrouwd!!

30 Augustus 2009 - 30 November -0001

Bienvenido Colombia

Landen bezocht: