Zazu & Draco - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu Zazu & Draco - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu

Zazu & Draco

Door: Natalia

Blijf op de hoogte en volg Anne-Natalia

06 Mei 2011 | Colombia, Bogota

Hola lieve allemaal,

Weer ff geleden dat ik geschreven heb zag ik laatst.. Ook weer zo veel te melden en ook al weer zoveel vergeten of al lang verteld aan de meeste, via skype of facebook ;-)

Om maar te beginnen bij dinsdagavond j.l. tijdens het terug naar huis lopen van het huis van de familie, zijn we tegen 4 kleine katjes van ongeveer 1 1,5 maand oud aangelopen.. Ze waren zo op straat gezet om door de straathonden op gevreten te worden, in een doos met een bakje eten waar nog 3 brokjes in zatten en zonder water... naja eenmaal in die doos gekeken en er vier koppies met grote oogjes je aankijken je opeens aankijken dan verscheurd je hart toch!!?? Thank god dacht Juan er het zelfde over en ineens hadden we die nacht 5 katten in huis.. Volgende ochtend om half 7 want meestal staat Juan tussen 6 en half 7 op, zat ik al op internet foto's te plaatsen en een huisje voor elk van de vier te zoeken. Gister is de laatste dame weg gegaan, denk dat het twee mannetje en twee vrouwtjes waren, en waren we ineens nog maar met een kleine dondersteen extra, juan op zijn werk gebeld en uiteindelijk besloten dat we deze zelf zouden houden.. Dus nu hebben we Zazu en piepkleine Draco ;-) Huisje vol dus nu maar hopen dat deze aankomende maanden snel gaan zodat we kunnen verhuizen naar andere appartement..

Lessen liggen ff stil, studente die ik nog had, Maria een vrouw van 60, haar moeder is sinds 2 weken ernstig ziek en vanuit Villavicencio naar Bogotá gehaald en nu heeft logisch maria niet echt tijd en energie om Engels les te hebben. Maar geef niet op en we gaan gewoon stug door, ook met de verkoop in Usaquen eerst de spullen van mijn zusje(viviane ) kwijt zien te raken en dan ga ik gewoon door met mijn eigen spullen aangezien ik toch de enige ben die het werk doet... Leuk biologische familie enzo maar geloof me een familie is eigenlijk meer dan voldoende, het brengt zo veel extra zorgen met zich mee en dan ook nog eens de schoonfamilie erbij druk druk druk en veel zorgen!!

Nu lekker nog paar dagen huisje schoonmaken en opruimen en beetje ruimte creeeren etc en dan maandag middag samen met mijn nichtje Fernanda op naar het vliegveld om eindelijk marleentje op te halen!! Gister avond nog ff uurtje heerlijk bij zitten kletsen met haar op skype, wat is dat toch ideaal en heerlijk die skype en dan maandag kan ik haar eindelijk weer knuffelen en echt echt bij kletsen......
En de paar weken dat ze hier in Bogotá is zitten practisch al vol en gaan we haar ff spoed- opkrik cursus Spaans geven zodat la señorita helemaal klaar is om richting het warme Cartagena te gaan en daar eens gaan te bekijken hoe het is om daar te leven.... Ja lieve mensen en familie vanaf 9 mei 2011 zitten de twee dames van Duijnhoven in Colombia en is half 2011 tot en met half 2012 de beste periode om deze kant op te komen en ons een bezoekje te doen!!!! :-) hihihihihi


chao xxx Juan, Natalia, en knuffel van Zazu & Draco

  • 06 Mei 2011 - 15:39

    Anne-Natalia Van Duijnhoven:

    PS: wie heeft mij fotoalbum uitbreiding kado gedaan?? Thanx anonieme vriend-in/familie.... ;-) xxx

  • 06 Mei 2011 - 16:02

    Liesbeth:

    Dag Anne en Juan (en kleine katjes),
    Wat een verhaal Anne en wat fijn dat je je over die kleine kittens hebt ontfermd. Gelukkig vond je gauw adresjes voor ze!
    Wat heerlijk dat jullie een groter appartement krijgen. Hoorde van je moeder dat het in hetzelfde gebouw is; wordt dan niet zo ingewikkeld als je nmoet verhuizen!
    Hoorde ook van Francine dat jij het zo naar je zin hebt Juan in je nieuwe baan. Hartstikke fijn om te horen. Nu jij nog wat klantjes voor de Engelse les Anne en dan hebben jullie het weer prima voor elkaar.
    Nu eerst genieten van je zusje de komende weken. Een hele fijne tijd toegewenst en alle goeds,
    Liefs,
    Jan en Liesbeth

  • 07 Mei 2011 - 09:21

    Suzan:

    Ha Anne,

    Leuk om van je te horen! Op facebook ben ik niet echt actief zoals je kunt zien. Een tijdje geleden heb ik nog met Aytel gemaild. Echt grappig, want ik had al in geen jaren meer iets van hem gehoord.

    Ongelofelijk dat mensen zomaar hun huisdiertjes op straat zetten. Goed dat jullie ze hebben opgevangen. Maar pas maar op, voordat je het weet hebben jullie dadelijk een asiel vol met diertjes! haha.

    Veel geluk daar!

    groetjes,
    Suzan

  • 24 Mei 2011 - 15:31

    Els Van Der Vaart:

    Lieve Anne,

  • 24 Mei 2011 - 15:40

    Els Van Der Vaart:

    Lieve Anne, gewoon achter elkaar schrijven, druk ik weer op TAB en floep weg is het bericht! Inmiddels is Francine hier geweest, samen asperges gegeten en naar de schouwburg:Toneelstuk:De eenzaamheid van de priemgetallen. Prachtig! En ik heb natuurlijk gehoord van jullie trouwplannen. Heerlijk voor je Anne en nu Marleen ook al in Bogota en straks in Carthagena. Misschien komen jullie nog aan meer woonruimte, het is te hopen. Ik heb het druk! Ben werkzaam in een groep van de kerk die 1e communicantjes begeleidt. Het is net een grote modeshow...bijna allemaal in rose, witte of anderskleurige baljurken, zilgeren of gouden schoenen, diadeems in het haar. De jongetjes in echte driedelige pakken! Er zijn natuurlijk spijkerbroeken, gewone kleding maar de hoofdmoot vormt een bonte kermis. Kerk versieren...katechese(doet de pastor) en iedere keer lekkere limonade die ik zelf ook lust! voor de kinderen en goudgraantjes...ken je die koekjes nog? Aankomend weekend ga ik vanaf vrijdagmiddag mee met gehandicapte atleten die naar Emmen gaan voor het Open Ned. Kampioenschap Atletiek! Doe dit al een aantal jaren en het is iedere keer leuk en spannend. Anne ik wens jullie tweetjes alle geluk van de wereld, geef Marleen een zoen van mij en voor jullie tweetjes natuurlijk ook een kus van Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogota

Anne-Natalia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 44105

Voorgaande reizen:

18 Mei 2013 - 22 Mei 2013

De reis van ongetrouwd naar getrouwd!!

30 Augustus 2009 - 30 November -0001

Bienvenido Colombia

Landen bezocht: