Zazutje - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu Zazutje - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu

Zazutje

Door: Natalia

Blijf op de hoogte en volg Anne-Natalia

14 Maart 2011 | Colombia, Bogota

Hola,

Veel hebben op facebook al gezien dat ons lieve kleine Zazutje gebleseerd is, maar ook om de rest ff op de hoogte te brengen een klein berichtje....
Ik ben net terug van een dierenkliniek met zazu want er moesten rontgenfotos gemaakt worden. Afgelopen zaterdag heeft iemand op straat hem een schop verkocht, om niets ( er leven zoveel gemene mensen nog op deze wereld )!! En nu heeft hij een gebroken heupje en mag een maand niets doen, lopen, spelen etc... Tijdens het schrijven van dit berichtje wordt mijn mannetje net wakker, de verdoving is uitgewerkt...

Lieve mensen wilde alleen even dit zielige nieuws delen...

xx

  • 14 Maart 2011 - 19:14

    Co:

    Ahhhh, wat zielig! En wat een klote actie! Zo'n klein beestje... Pendejo! Sterkte! Beso

  • 14 Maart 2011 - 20:00

    Francine:

    he wat een rotstreek! Anne wat een gedoe voor zo'n beestje, hoe krijg je het voor elkaar dat hij niet beweegt? Nou ja , wellicht er maar vanuit gaan dat zo'n beestje zelf doet wat het aankan?

    Sterkte ermee lieverd,
    kus,
    je ma

  • 14 Maart 2011 - 21:21

    Ellen:

    Aggossie... wat sneu nou! Zo'n hulpeloos beestje. En jij maar machteloos toekijken! Sterkte ermee! Liefs, Ellen

  • 14 Maart 2011 - 22:30

    Irene Y Luna:

    awwww meis!! wat een mafkezen leven er toch op deze aardbol!! gelukkig weet je nu wat er is, wel echt heel zielig!!! sterkte xxx

  • 15 Maart 2011 - 08:00

    Tu Hermanita:

    ja hele hele hele stomme mensen!!!heeeeeel veel besitos en knuffeltjes voor zazu, wel voorzichtig natuurlijk :-)..sterkte met de kleine ook van grote oom dj..miauw miauw ( sterkte zegt dj) beso xxxx su hermanita

  • 15 Maart 2011 - 17:16

    Hugo:

    Hebben jullie die vent te pakken die dat heeft gedaan? Trek een de nagel van zijn grote teen eraf zonder verdoving....

  • 23 Maart 2011 - 20:59

    Elsvandervaart:

    Lieve Anne, we zijn nu alweer 9 dagen verder. Ik hoop dat het met Zazutje goed gaat! Een hele klus denk ik om dat beestje niet te laten spelen. Op mijn verjaardag 12 maart zijn Francine en Frans op bezoek geweest, eventjes want Francine had natuurlijk examens van de zeevaartschool Enkhuizen. Afgelopen maandag ben ik bij de lenteborrel geweest. Het was heel erg gezellig...veel leuke mensen. Gera en Anton waren er ook, Lia en Peter en Marleen maar de laatste was niet erg in orde dus ik heb haar eigenlijk niet gesproken. Sebastiaan kwam ook nog, laat van zijn werk! en ik heb ook Ashley en haar moeder gezien. Maar het gaat allemaal in een wervelwind meid...om 10u s´avonds was ik weer in Breda met een goed gevoel. Ook nog bij Suzanne geweest...zij heeft een ticket van Welmoed en man gekregen. Welmoed is met haar hele gezin naar Honkong verhuisd en hadden Suzanne uitgenodigd om een weekje te komen. Dat gaat morgen of vrijdag gebeuren. Geweldig he? Ja meissie...het leven holt door. Ik heb het druk maar volgende week zit ik lekker in Terschelling met Paula. Ik wens je sterkte met alles en kus van Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogota

Anne-Natalia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 44108

Voorgaande reizen:

18 Mei 2013 - 22 Mei 2013

De reis van ongetrouwd naar getrouwd!!

30 Augustus 2009 - 30 November -0001

Bienvenido Colombia

Landen bezocht: