Feliz Navidad y un Prospero Año Nuevo - Reisverslag uit San Cristóbal Norte, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu Feliz Navidad y un Prospero Año Nuevo - Reisverslag uit San Cristóbal Norte, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu

Feliz Navidad y un Prospero Año Nuevo

Door: Natalia

Blijf op de hoogte en volg Anne-Natalia

24 December 2010 | Colombia, San Cristóbal Norte

Hola lieve mensen,

Als eerste wil ik iedereen alvast hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen...

De kerst gekte begint hier zo rond half november al en deze laatste dagen zijn echt te belachelijk... Gister waren Juan en ik in het centrum nou daar wil je eigenlijk liever niet zijn zo deze dagen jeetje wat een drukte!!! Daar zijn die dolle dwaze dagen van de bijenkorf pinutes bij!!?? ;-) hihihihi Tuurlijk behoorlijk veel politie want de zakkenrollers kunnen deze dagen hun lol op en maken mega winst..... ( including mijn eigen zusje (de jongste ) die er haar nieuwe baantje van heeft gemaakt samen met haar geweldige NOT nieuwe vriend!!! Maar daar ga ik het verder niet over hebben want die verhalen zijn te vreselijk en Eva, vivi en ik vinden het al erg genoeg dat het gebeurd.... Maarja het is dus zelfs zo dat je, je eigen telefoon aangeboden kan krijgen want op de volgende hoek verkopen ze gewoon alles weer wat ze net hebben gejat... Maar gister was toch wel een toppunt.. We liepen gewoon over straat ergens calle 19 in centrum en opeens beginnen stuk of zes agenten te rennen een op een motor als een gek en mensen op straat maar een kant op wijzen etc etc beetje vreemd en ineens roept Juan "er wordt een bus gejat" ( z'n transport verrekte kleine openbaar vervoer ding !! ), blijkbaar gebeurt dat wel eens met personen er gewoon in en kan een buschauffeur niet anders doen dan doorrijden... Naja dit bleek net iets anders maar toch bleef die bus doorrijden en moest gestopt worden en na paar tellen rukte 2 agenten een man uit die bus.. Die was blijkbaar naast een vrouw gaan zitten met een mes op haar gericht en wilde haar beroven... Wat dus verkeerd voor die gast uitpakte want die dame zag het niet echt zitten, die gast zat namelijk onder de nagelkrassen, net goed...

Naja buiten de kerst gekte en alle kadotjes aanschaffen hier verder alles goed. Volgens Colombiaanse termen woon ik sinds 5 november samen wahahaha maarja nu mama van de week het zelfde zei moet ik er toch maar aan geloven!!! hihihihi Mijn zusje vivi voelt zich gelukkig weer een stuk beter dus hebben afgelopen weken toch ook wel wat kunnen werken en gemaakte spullen en kleding etc ingekocht en verkocht. Vandaag nog bij mij zitten werken met de deur open en tafel met spullen erop in de deuropening en ook nog wat verkocht... Intussen natuurlijk ook wel weer druk bezig geweest met werk zoeken maarja gaat traag hier en bedrijven hebben nogal de gewoonte om gewoon niet te reageren of maanden later eens een keertje gelukkig inmiddels 2 solicitatie gesprekken gehad en begin 13 Januari weer bij een noord-amerikaans bedrijf.. Meeste zullen wel denken die is gek maar heb hier een beter gevoel bij alleen het sales gedeelte daar moet ik nog aan wennen maar zullen wel zien hoe het gaat lopen en ben al lang blij dat ik weer wat in het vooruitzicht heb...

Nou lieve mensen dit was het weer voor deze keer en voor het laatst in 2010!! Wil nog een ding kwijt want heb pedro belooft op facebook te schrijven maar dat lukte niet dus ik het ff zo.. Pedro heeft in Den Bosch toen ik nog op de carolushof woonde naast mij gewoond ook geboren in Colombia en opgegroeid in NL.. Nog steeds woonachtig daar in het mooie zuiden van NL. Zou zeggen lieve mensen zie hieronder en check de link ff voor meer info..

Chao xxx Juan y Natalia


Pedro van der Sanden
Ik heb een SPONSORLOOP georganiseerd en ben opzoek naar sponsors!! Kijk voor informatie en donaties op de site www.hardlopenvoormolukseweeskinderen.punt.nl

15 km hardlopen voor molukse weeskinderen | Sponsorloop 2010!! | punt.nl: Je eigen gratis weblog, g
www.hardlopenvoormolukseweeskinderen.punt.nl




  • 24 December 2010 - 09:49

    Suzanne:

    Lief nichtje, hele fijne dagen met je Fam. En vriendje. Kus van ons allemaal uit het koude, gezellige Vlissingen

  • 25 December 2010 - 16:06

    Paula En Ellen:

    Hola Natalia,
    Ook vanuit Marbelle Feliz Navidad y un prospero año! Paula en ik zitten nu bij Mc Donalds, vlakbij het app van Joske. Hoop dat jullie het nieuwe jaar goed in gaan, veel geluk en gezondheid en hopelijk een baan! Hasta luego!

  • 26 December 2010 - 11:31

    Joske En Francine:

    Lieve schat,
    heel veel gelukkige wensen voor het nieuwe jaar voor jou, Juan en de hele familie.
    Joske en ik zijn van plan om in 2011 jou en Marleen tegen die tijd ook, op te komen zoeken. We zitten nog volop in de sneeuw, de St Jan was te koud! maar we hebben het volgehouden, Sebas en Yannick waren er zelfs ook bij!
    Veel succes met alles lieverd, hopelijk gaat het werken ook goed.
    Witte kussen van je ma en je tante!

  • 27 December 2010 - 07:59

    Hoi Juan En Anne:

    Ik wil jullie heel veel plezier toewensen in 2011. Sterkte met het vinden van een baan!!!!

    Groetjes uit het koude kikker landje !!!
    Erik

  • 27 December 2010 - 08:49

    Anneke:

    Hola amigaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Ik vind het fijn om te lezen dat het zo goed gaat met je! Ik wil jou en je familie alvast een heel erg gelukkig en gezond 2011 wensen, geniet van alle mooie dingen !!!!

    Veel plezier nog met deze dagen en oud & nieuw. Hier nog steeds alles wit en kkkkkoouddddd ! XXXXX Anneke

  • 27 December 2010 - 14:16

    Janneke:

    Hai An!

    Fijne kerstdagen gehad? Hier in Utrecht/Amersfoort/Aalsmeer was het gezellig. Aanstaande woensdag gaan we met alles zussen naar Stockholm om daar Oud&Nieuw te vieren. Zin in!! Ik hoop dat jullie ook een leuke avond gaan hebben met de jaarwisseling. En natuurlijk wil ik je aaaaaaaaaaalle goeds voor 2011 wensen. Heel veel liefs van Jann

  • 27 December 2010 - 15:47

    Els Van Der Vaart:

    Lieve Anne, Jij ook hele goede wensen voor 2011, wens Juan ook een gelukkig nieuwjaar van mij. En Anne, bedankt voor jouw cadeau! Ik was echt aan een nieuwe tas voor alledag toe!...mijn andere was versleten, rafelde helemaal. Ik zal je vertellen over mijn Kerstviering. Zaterdag...1e Kerstdag ben ik al vroeg naar Nijmegen gegaan. Ik was natuurlijk de laatste 5 jaren altijd bij Oda en nu was dat natuurlijk niet meer zo want ze is 3 maanden geleden overleden. Heel erg benauwd kon nauwelijks nog praten en zat in een aanloopcircuit voor euthanasie. Om daar een beetje mee te kunnen leven, ik dacht veel aan Oda en dat blijf ik waarschijnlijk nog wel een tijdje doen!, heb ik op 1e Kerstdag tot haar intentie een H. Mis laten opdragen in de kerk vlakbij haar flat. Ik ging daar altijd naar toe als ik bij Oda logeerde. In Nijmegen lag een heel dik pak sneeuw maar ik kwam mooi op tijd aan. Daarna ben ik met de bus naar het kerkhof in Berg en Dal gereden en bij het graf van pappa en mamma een kerstroos neegezet. Heel mooi daar, een persoon had daar voor mij nog gelopen en alles lag bedolven onder een dikke laag sneeuw. Toen naar het station van Nijmegen en naar Vught alwaar ik de familie v.d. Vaart, v. Duijnhoven en Frans (heeft gekookt) aantrof. Heel gezellig en ook voor Francine een Kerstroos. En toen kreeg ik de tas met 4 opzij´s erin. s´Avonds heeft Marleen mij naar het station gebracht. Was een emotionele dag Anne! Ik wens je succes met je sollicitatie en een dikke kus van Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, San Cristóbal Norte

Anne-Natalia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 44113

Voorgaande reizen:

18 Mei 2013 - 22 Mei 2013

De reis van ongetrouwd naar getrouwd!!

30 Augustus 2009 - 30 November -0001

Bienvenido Colombia

Landen bezocht: