Back to real life.... - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu Back to real life.... - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu

Back to real life....

Door: Natalia

Blijf op de hoogte en volg Anne-Natalia

07 November 2010 | Colombia, Bogotá

Ja ja ben ik weer...
Mama zit al weer paar dagen in Nederland heeft een zeer relaxed vlucht terug gehad heb ik begrepen met na een warme maaltijd en wijntje heerlijk op 3 stoelen liggen slapen, zo wil ik ook wel reizen!!! hihihihi maar wel heerlijk hoor mam.. Nou mijn nieuwe matras is een behoorlijke verbetering althans voor mij!!? voor Juan is die te zacht maarja die is zijn stenen bed gewend... wahahhahaha

Naja lieve mensen voor de gene die een heerlijke strandvakantie willen in een mega veilig gebied met witte stranden, zon en super mooie blauwe zee kunnen wij San Andres aanraden!!!
Van Colette net nog een leuk link van de pers.nl , gekregen met een positief stukje wat afgelopen week is geplaatst... (http://www.depers.nl/cultuur/521778/Caribisch-paradijs-in-Colombia.html )
We hebben idd ook wat van het piratenverhaal mee gekregen tijdens onze tour over het eiland met de bus.. Al moet ik zeggen zijn de gidsen wat schreeuwerig ( worden volgens mama en mij ook op hun harde stemmen aangenomen!!! hihihi ) en het dus niet geweldig te volgen is kan je, je eigen verhaal en fantasie op los laten en zelf ook wel op een leuk verhalen komen.. Verder nog een huis in oude stijl bekeken en visjes gevoerd en er tussen gezwommen!!! De tour door de baai/op het water stelde niet echt veel voor denk 5 rondjes in het zelfde stukje hahhaha en dat na dik 2 uur wachten omdat z'n muts van een hotel "onze groep" verkeerd had ingedeeld en mam bijna der geduld had verloren, heeft ze gelukkig nog lekker op Colombiaanse muziek staan swingen op die boot... :-) jammer genoeg kan ik filmpje niet plaatsen. En hebben we nog gezellig zitten kletsen en eten/drinken met Elenor en haar man...

Donderdags ook weer z'n piepkleine ''lancha'' op die mega hard gaan naar een klein eilandje wat ze "acuario" noemen omdat je daar goed kan snorkelen en visjes kan bekijken etc naja mam en ik wat verder van die mega drukte gaan liggen op ons prive plekjes naar visjes gekeken en krabjes op de foto proberen te krijgen en heerlijk in de zon liggen bakken.. totdat we na paar uur weer weg gingen en naar een volgend eiland werden gebracht "johnny cay" iets minder en ook weer propvol met toeristen waarvan wij trouwens een van de weinige ''echte buitenlanders'' waren met name Colombianen en zuid-amerikanen die hier komen... Ons nog doodgelachen omdat ik liggend op mijn handdoekje een foto van een hagedisje in een boom probeerde te maken en er opeens een blad boven op mijn buik viel en we allebei dachten dat het dat beest was gelukkig kon ik niet eens gillen van de schrik anders hadden die gasten daar wel gedacht van wat gebeurd er nu... enja mijn angst voor vallende kokosnoten opgebouwd ;-) wahahah kan denk ik nooit meer recht onder een palmboom liggen....

31 oktober was het hier Helloween " damn ben ik blij dat wij daar in NL niet aan doen" pff wat een overdreven gedoe allemaal hahahha heb het niet op die druktes etc geen idee nooit gehad vind carnaval in NL ook al zo overdreven opgeblazen al moet ik zeggen heb ik in 2008 wel een gezellige avond met mam en sebas gehad en met Anneke in Geldrop en in 2009 met Vivje @ Den Bosch... Naja hebben dus ook niets bijzonders gedaan die avond mama lekker filmpje gekeken op mijn computer en ik op stap met Juan.. Overdag hebben we nog heerlijk en gezellig zitten lunchen in een kip restaurant met mijn zusje vivi en mijn broertjes en paula mijn nichtje... mam zou ik die foto's ook nog mogen hebben vivi wil ze ook graag hebben..

Mama en tante Liesbeth kan vertellen dat het er weer beetje normaal aan toe gaat hier thuis, eva praat weer met vivi en mij dus dat is al heel wat ben er wel blij om maar blijf het vervelend vinden dat het zo is gelopen tijdens mama's verblijf, maarja kan daar niets meer aan veranderen..

Dinsdag middag zijn mama en ik nog bij de ouders van Juan wezen eten, in principe zou iedereen er zijn behalve zijn vader en zijn broer ivm werk naja uiteindelijk hebben we toch iedereen gezien/ gesproken en de Nederlandse stroopwafels waren zeer goed bevallen...hihi ben er trouwens niet meer geweest daarna blijf het mega irritant vinden dat het echt letterlijk het huis naast mijn familie is waar Juan en zijn familie wonen hoe ik dat weer voor elkaar heb gekregen geen idee van de miljoenen huizen die hier staan in deze stad moet het net het huis van de buren zijn!!! ;-) wahahahhahahahahaha
Mam heb vanochtend weer lekker broodje kaas en hagelslag zitten eten en de 3e zak met dropjes zit nog netjes dicht!!?? goed he...

Lieve mensen vanaf morgen gaat mijn zoektocht naar een baan weer beginnen en tegelijkertijd ga ik met vivi ons bedrijfje opzetten.. zijn druk bezig met de kerstspulletjes dus volgende verslag zal daarover gaan inclusief foto's...

@Liesbeth wat leuk dat je gebeld had jammer dat ik je niet even heb kunnen spreken gaat beetje moeilijk als je onder de douche staat hihihi..

@ Gera bedankt voor je lieve kaart en vind het helemaal niet erg dat het van reageren niet komt, begrijp dat helemaal en vind het al lang leuk te horen van mam dat jullie/je mijn verhalen wel lezen.. Sterkte met alles daar..

@ de rest dikke kus en veel liefs xx natalia

ps@ Marleen is deze foto wel goed?? enne ja niets met jou naam kunnen vinden dus vandaar alleen fototje met sebas!!!


  • 08 November 2010 - 15:48

    Hermanita:

    Hermana!! mooie foto's hoor!!Ik ga zeker nog een keer naar San Andres..hahahah ik zie je al liggen op een handdoekje en zn onschuldig blaadje land op je buik en jij in de stres hahah..en even serieus wat een te grote kokosnoten!!! nou daar zou ik ook niet onder gaan liggen als die op je vallen ben je echt dood hoor, iam not kidding!! :-)..maar querida er zijn in Colombia bijna in elke stad wel een paar straten of wijken, naar mij vernoemd ( Lucia)dus mij maakt het niet hoor hihihi en weet je hoeveel mensen voor santa Clara bidden, dus ik gun sebas ook een fotootje hahahah..heel veel succes met het zoeken naar werk en ook met het bedrijf!! dikke beso xxx tu hermanita

  • 08 November 2010 - 18:58

    Suzan:

    Ha Anne,

    Leuk je verhalen te lezen. Fijn dat het goed met je gaat.

    Succes met je zoektocht naar een baan.

    groetjes uit het koude NL!

  • 08 November 2010 - 21:04

    Janneke:

    Hey An!!

    Leuk om weer een update te lezen. Klinkt heerlijk, de dagen met Francine. Niet meer naar Taganga gegaan dus?
    Heel veel succes met al je plannen. Ik duim voor je!

    Liefs

  • 15 November 2010 - 21:45

    Anne-natalia :

    Idd Jan heel wat anders gedaan uiteindelijk... Maar was wel super.. Suus hoe gaat het met jou/jullie?? Leuk dat je mijn stukjes nog leest. Paula nog bedankt voor verjaardagsgeld heb er uiteindelijk een super leuke trui van gekocht en net een leuk klein houten tafeltje voor in de keuken en een houten keukenkastje... Ja lachen he wat je voor dat geld hier allemaal wel niet kan kopen!!! hihihihi xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogotá

Anne-Natalia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 44097

Voorgaande reizen:

18 Mei 2013 - 22 Mei 2013

De reis van ongetrouwd naar getrouwd!!

30 Augustus 2009 - 30 November -0001

Bienvenido Colombia

Landen bezocht: