Buenas tardes!! - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu Buenas tardes!! - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu

Buenas tardes!!

Door: Juan & Natalia

Blijf op de hoogte en volg Anne-Natalia

25 Februari 2012 | Colombia, Bogotá

Goeiemorgen/ middag allemaal!!

Eindelijk weer eens ff tijd om weer eens een verslag te doen!! Heeft ff geduurd weet ik maar mega druk gehad en vandaag plotseling een vrije dag want lessen zijn afgezegd dus neem ik er meteen de tijd voor..

Inmiddels een super druk werkschema, maar wel heel leuk.. Niet alleen met lessen via kantoor maar ook privé is het aan het lopen!! Werk inmiddels 7 dagen per week ( gelukkig niet volle dagen ) maar toch geen weekend of echte vrij dag in de week meer!! ff wennen zeker na al die tijd niet of bijna niet werken maar het bevalt me goed en vind het leuk, wat uiteindelijk toch ook wel het belangrijkste is!! Reis heel de stad door ( en voor de gene die het hier kennen, dat is niet niets ).. Denk qua afstanden dat ik per dag misschien half Nederland op en neer doorreis!! Hahahaha Maarja wel weer veel nieuwe mensen leren kennen en volgende week twee nieuwe klanten erbij die beginnen met Nederlands!!! Echt helemaal blank beginnen met alfabet en dagen van de week! Hahahah wel leuk hoor... Met Juan gaat ook super goed op zijn werk.. laatste 3 maanden contract nu getekend en daarna krijgt hij contract voor onbepaalde tijd. Dat is dus zeer positief, gezien in de afgelopen 8 maanden flink wat mensen uit zijn filiaal zijn ontslagen of contracten niet verlengt werden... Ze zijn zeer tevreden met hem en hij vind het nog altijd leuk.. Volgende week moet hij weer nachtdienst draaien ( vind ik persoonlijk iets minder ) hahahahha het alleen slapen maar ook dat we dan echt week beetje langs elkaar leven ipv met elkaar.. Maarja gelukkig is het maar een weekje of misschien 2 en dan weer gewone dagdiensten...

Met Zazu gaat het goed, sommige weten dat onze kleine draco ( de tijgerkater ) die we vorig jaar mei met 3 boertjes en zusje gevonden hadden op straat.. Inmiddels is overleden.. Hij was aangereden door een auto en na een flinke operatie en behoorlijk wat check-ups door verschillende dierenartsen denk ik dat ze de operatie hebben verknald want ook na mening van Nederlandse dierenarts is het bijna gewoon onmogelijk dat een jonge kat van een gebroken pootje dood gaat!! Toch is het bij ons en met hem gebeurd en heb er veel moeite en behoorlijk veel stress van gehad.. De onzekerheid en hem zien lijden dat brak mijn hart gewoon.. Na 2 weken voelde onze Zazu zich weer beetje normaal, want die snapte er maar niets van at amper en heeft denk ik 5 dagen achter elkaar zonder slaap gedaan want was constant opzoek naar zijn kleine broertje en snapte er maar niets van!!! We hebben besloten om volgende week naar het asiel te gaan om daar een ander katje op te halen!! Misschien wat vlot in de ogen van sommige maar zijn verschillende reden hiervoor.. Grootste is je moet voorstellen dat wij de katten liefst niet naar buiten laten ( soms als we zelf weg gaan slipt zazu naar buiten ) maar normaal gesproken is hij nooit langer dan 5 of 10 minuutjes buiten en alleen als wij dus ook gewoon thuis zijn!! Het is dus geen buitenkat, zoals die van mama "onze lieve DJ die al 8 of nog ouder is en zich uitstekend buiten kan redden". Nee die van ons niet dus Zazu is altijd binnen en nu ik ineens zoveel werk heb en dus ook nog amper thuis ben is hij wel heel erg alleen en mist het spelen met draco etc.. Merk dit nogal omdat zodra ik dus wel thuis ben hij me echt geen minuut met rust laat!! Kan nog niet eens alleen naar de wc of douchen hahhahah heel schattig maar vind het dus ook wel beetje sneu en wil graag weer dat hij als een gek door het huis ( naja ons appartementje hahah ) rent achter een vriendje/broertje aan en speelt etc etc.. Enja we hebben nog meer dan genoeg liefde over voor een nieuw katje die anders vermoord gaat worden ( dat gebeurd hier in die plaatsen van de gemeente als de dieren niet binnen bepaalde tijd worden geadopteerd worden ze op de gruwelijkste wijze vermoord )..


Heb inmiddels mijn colombiaanse cedula ontvangen maar deze mogen ze na 2 jaar weer gaan aanpassen dus voordat we officieel gaan trouwen, wie weet kan mama daar toch bij zijn!! hahahahahhaha Maarja we hebben geduld. Alles gaat super goed tussen ons en of we nu wel of niet getrouwd zijn op papier dat is uiteindelijk het belangrijkste.. Al zou ik het wel leuk vinden om de ringen om te mogen doen!! Hahaha mijne is nog altijd netjes opgeborgen Juan heeft die van hem soms om ( op werk mag niet ) enja ik vind dat het pas mag als we echt getrouwd zijn!! :-)

Lieve mensen hopelijk gaat alles goed met jullie

Veel liefs en dikke kus van ons!!





  • 25 Februari 2012 - 16:42

    Anne-Natalia Van Duijnhoven:

    ps heb sommige op de mailinglijst gezet met de gedachten misschien vinden jullie wel leuk om deze verslagen ook te krijgen!! Zo niet laat me weten dan haal ik jullie er weer vanaf!! xxx

  • 25 Februari 2012 - 16:44

    Ellen:

    Ha Anne en Juan, goed om te lezen dat het allemaal weer beter gaat! Fijn dat je het zo naar je zin hebt met het werk, en wat leuk dat je nu ook NL les gaat geven..! Ook goed dat Juan zo gewaardeerd wordt op zijn werk. Klinkt allemaal prima dus.
    Hier is ook alles OK, wij kijken verlangend uit naar het voorjaar. Het is al minder donker tegen de avond, en het zonnetje doet al zijn best af en toe.
    Nou meis, ga lekker door zo, en tot later maar weer.
    Liefs!

  • 25 Februari 2012 - 19:32

    Jan En Liesbeth:

    Anne, wat een heerlijk opgewekte brief en wat geweldig dat het zo goed loopt met je lessen en andere activiteiten. Ook mijn complimenten voor jou Juan dat je het zo goed doet in je baan. Echt klasse!
    Op dit moment zijn Suzanne, Danny en de kinderen hier, een vol weekend en we genieten! Vandaag de verjaardag van Quentin gevierd; wordt a.s. maandag alweer 14 jkaar4. Het is prachtig weer, dus na het ontbijt lekker naar het strand en vanmiddag zijn we naar de bioscoop geweest, compleet met popcorn en cola!
    Anne en Juan, dank voor jullie uitgebreide brief en het gaat jullie goed!

    Liefs,
    Jan en Liesbeth

  • 26 Februari 2012 - 17:34

    Mariska :

    Lieverd,
    Wat goed om te horen dat je het zo lekker druk hebt..!! Leuk blog heb je geschreven..!! Ik mis jullie wel hoor.. !!! Gelukkig begin ik hier EINDELIJK te wennen!!

    Dikke kuss en groetjes aan Juan!!

  • 05 Maart 2012 - 17:06

    Franncine:

    Lieve Anne en Juan,

    Wat een heerlijke berichten, Ik had er nog niet op gereageerd omdat ik dacht dat we elkaar via het wolkje skype nog tegen zouden komen. Je hebt het denk ik, te druk om te skypen als ik het zo lees. SUPER!
    Hier wordt het nu weer kouder! Niet leuk, ik verlang nu echt naar lente en warmte. Maar de vogels hoor ik alweer en de dagen lengen.
    Ik ben van plan om aan het eind van het jaar, in november, weer te komen, ik ben alweer aan het sparen! Gaan we weer een reisje maken, misschien kan Juan ook wel mee?
    kus,
    jullie (schoon)ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogotá

Anne-Natalia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 44087

Voorgaande reizen:

18 Mei 2013 - 22 Mei 2013

De reis van ongetrouwd naar getrouwd!!

30 Augustus 2009 - 30 November -0001

Bienvenido Colombia

Landen bezocht: