Verjaardag, dia de amor y amistad en oppasmiddagje - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu Verjaardag, dia de amor y amistad en oppasmiddagje - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Anne-Natalia Duijnhoven - WaarBenJij.nu

Verjaardag, dia de amor y amistad en oppasmiddagje

Door: Natalia

Blijf op de hoogte en volg Anne-Natalia

22 September 2010 | Colombia, Bogotá

Hola todos,

Weer een berichtje uit NL, merk dat ik de laatste tijd vaker schrijf dan voorheen... Waar ik was gebleven geen idee maar er zijn inmiddels weer heel wat mensen jarig geweest dus voor de gene die ik nog/niet heb gefeliciteerd bijdeze.

Mijn 2e verjaardag hier ( klinkt wel grappig en heb nog 27 in te halen geen idee of dat ooit gaat lukken maarja ) we zijn nu bij 2e in iedengeval hebben we gevierd met een klein feestje op de 3e verdieping van het huis van mijn familie op het terras met een bijzondere BBQ ( aangezien Jennifer nogal verbaasd was dat ze bier over het vlees gooien whaha ). Groep bestond voornamelijk uit familie en vrienden en een vriendinnentje van mijn oude werk met haar vriendje en ja NL werd vertegenwoordigd door de familie Schuurmans ( Jennifer en haar ouders en een vriendin van haar). Heel gezellig en leuk om die hier te kunnen ontvangen en dat ze kennis hebben kunnen maken met mijn Colombiaanse familie en met dan aan Hans heb ik heel wat mooie foto's...En dankzij hun heb ik alle mooie kadot'tjes van het Nederlandse thuisfront ontvangen.. Damn marleen je moet snel weer hierheen komen om de 2 boeken te lezen zijn echt super heb ze bijna uit!! wahahah in 1,5 wee tijd!! zegt genoeg he?? hihihi

Een week na mijn verjaardag afgelopen zaterdag dus is het hier Dia de amor y Amistad een soort Valentijnsdag maar dan ook voor vriendschappen bedoeld.. s'avonds uitgeweest met Juan, Vivi,Eva,Marcela en nog stel ouwe kerels!! Wahaha Overdag heb ik de kleintjes mijn broertje David en mijn nichtje Paula bij mij thuis gehad.. Vivi moest weg en die nam Sebastian mee en Eva moest natuurlijk werken dus met de kleine naar park geweest en lekker thuis filmpie op de laptop zitten kijken.. Grappige is dat ik mezelf erop heb betrapt dat ik films die engels zijn maar vanwege vivi of iemand anders dan de Spaanse ondertiteling aanzetten dat ik die nu ga zitten lezen!! Eigenlijk wel bizar maarja het is een leuke manier van leren... Mam gister dan eindelijk Bowling for Columbine zitten kijken met Juan eigenlijk heel vreemd dat ik die film nooit eerder gezien heb aangezien ik dat bewuste jaar zelf in The States zat, maarja die dus ook met Spaanse ondertiteling zitten kijken wahahaha......

Vandaag eindelijk mijn internet probleem kunnen regelen dus mam morgen skypen en viv en Iris en Colette met jullie ook binnenkort een skypedate ok!! Geef maar aan wanneer jullie kunnen...

Lieverds het gaat jullie allemaal goed en denk aan jullie...

chao xxx Nata

Ps: Ben vergeten te vertellen op mijn verjaardag zelf de 13de ben ik naar het centrum gegaan om een super geweldige tatoo te laten zetten!! Enne nee die is niet zo groot als op de foto lijkt!! maarja heb nog geen nieuwe mooie foto kunnen maken!! hihhihi En zoals de meeste al weten heeft het ook nog een betekenis, colombia en de vlag spreken voor zich en de vier roosjes zijn voor de enige echte familie 4Ever, mijn vader, mama en mijn zusje marleen en mijn broertje Sebastiaan Te amo para siempre y te extraño....


  • 22 September 2010 - 06:55

    Tu Hermanita:

    kom heel snel hermana!! kan niet wachten en ben blij dat het zo goed gaat daar en wil eigenlijk wel een foto van juan zien :-) en ..hihi ja mam vroeg al of ik wist hoe groot je tatoo was, maar ik zei dat die echt niet zo groot is als op facebook, is ingezoomd he, was mam al wat geruster haha..te extrano mucho hermana, y estas siempre en mi mente y corazon!! besos!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogotá

Anne-Natalia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 44110

Voorgaande reizen:

18 Mei 2013 - 22 Mei 2013

De reis van ongetrouwd naar getrouwd!!

30 Augustus 2009 - 30 November -0001

Bienvenido Colombia

Landen bezocht: